Aaaaajs kold

2010-04-04
01:12:26

Hej, :$ jag vet dåålig bloggning! :$ My bad jag erkänner. ;) Iaf, idag har jag varit med Lina & så. Vi har typ varit hemma hos mig & sen drog vi te vivo & hade askul på vägen hem. :) "Jag är självmordsbenägen" "En papperskorg"!! Haha, ni hajar typ inget & tycker säkert att det är astråkigt men nej! :o det var det inte. :) Hihi, aja, nu ska jag nog fixa mig i ordning för sängen. Efter det ska jag kolla på ett avsnitt av i huvudet på gynning. :) Vi hörs! :) & jag säger godnatt people redan nu! ;) Juste fyi btw lite sådära! :) Pratade med bästavän idag på luren. Hon har det bra, går ut med Milton, tappar bort sig & har det allmänt bra! :D Haha, (aa) Älskar dig & det vet du! :* :love: :love:
Hmm, skulle ladda upp en bild men det knasar sig just nu. =/ Så jag lägger upp en låt ist. :D Puss♥

äskar låten. :)
FUCK! HATAR ATT JAG INTE KAN LÄGGA UPP TVÅ LÅTAR I ETT FU**ING INLÄGG!! FUCK HATAR DET! HATE IT.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0