B' höll på att gråta för stackaren =/

2010-04-15
19:11:42
Hej bloggläsare. Mamma berättade en grej vid maten som jag tänkte att jag skulle berätta för er. Jag kan inte sluta tänka på det faktist. Höll på att börja gråta. Det var en gubbe på mammas jobb (hon jobbar som undersköterska) som ramlade. Han låg på sitt rum & ropade "hjälp" då när dom kom in så hade han ramlat & slagit i fönsterbrädan i rummet & hade/har ett djupt & långt jack i pannan. Senare visade det sig att han hade brytit nacken.. Så han blev förlamad från bröstvårtorna & ner. Jag måste faktist erkänna att när mamma sa att det var från bröstvåtorna så garvade jag lite. Men sen så blev jag nästan tårögd. Var bara tvungen att berätta det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0