Bajssssss va jag är glad !!! :)

2010-04-28
21:04:09

Tjänare snyggingar whats up !?
.. Kulkul.
Själv ligger jag med datan på magen och Milton under armen helt sluut ;p.
Det lilla gullet har gjort mammsen (moi) stolt :D.
Hihi, vi var på kusr idag med honom :), han var duktig. Jag hoppas att det här kommer att funka.
Vi ska betala 800 nästa vecka :), jag är sjuukt glad :D.
Jag går på kurs med Pennie & Beccie :D och OFC massa andra ! haha, trodde ni att vi var ensamma ?
Asså visst det hade ju inte varit så dumt :).
Vi gjorde agillity *stav*, lydnadsträning, nån ringträning asså vi stod i ring så skulle vi gå runt varandra :) och sen så fikade vi !!!! YEYE ! höhö..
Låter som äckta tjockisen eller ngt ? Who knows ? jag kanske är det :).
Aja, ska iallafall dit på söndag igen klockan ett :).
Det var allt.
Ska kolla på andra avenyn nu pussar :).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0