Beccie

2010-04-27
17:20:35

Ska kanske dra te IKEA idag ist & köpa ben te min säng. :) Hoppas det!, för jag är riktigt trött på att ligga på "golvet". Mina förra ben gick ju sänger. :p Haha, (misstolka inte) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska plugga lite te matten imorrn också. Funderar på att sola också. :) Det var riktigt längesen! :o Senast på båten, men jag är ju trotsallt inte solariumtorsk(!) Solar ibland när jag vill bli brunare bara. :) Öhm, när jag kom hem från skolan gick jag direkt ut med Bettan & solade lite på ballen eftersom det var ju Asfint väder idag med stort A! :D :p jag stekte när jag gick hem från skolan halv tre tiden. :D (y)
(bilder kommer snart)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0