Beccie: Hm, funderar på att beställa hem lite :')

2010-04-12
21:39:22

Hulu bloggen! :) Har setat & kollat runt på lite kläder på datorn. Blir så suugen! :D Hittade 2 linnen, en cardigan, leggins, trosor & ett skärp som jag gillade sjukt mkt! :D Vill verkligen ha dom kan man ju säga. :o Men det kostade ju sitt lilla pris för det var ju endel kläder som ni ser. ;) Alltså 3-pack trosor. Men dock på rea dåra. Men jag får funta lite till på det så får vi se hur det blir med det. Ska be mamma hänga med mig så jag kan få lite skor oxå. :D (a) :thumbup: Haha, det blev 800 nånting & då äre inte så mkt pengar kvar om man säger så. :o Aja, shiiieeet! :o såg nu hur mkt kl är!? :O OMG, jag som tänkte börja fixa mig runt 8 elr ngt för kvällen. ;p Haha, ska snart göra det iaf. :) Vi hörs imorrn, pigga & glada. "/  Puss på er ♥

dagens outfit som jag lovade. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0