Beccie: hos Cassie :D

2010-04-06
15:16:53

Äsch det blev inget videoinlägg. :) Hihi, busy me. xd Yey, sitter här hos cassie & lyssnar på musik. :D Ska iaf berätta om min gårdag. :) jag drog te Aida runt halv 4. Sen drog vi te vivo & köpte mango. :) Vi drog hem te mig & åt den. Felix messade & sen kom han. ;) Han hade kebab! :o :s :O Seriöst.. jag ville också ha. :'( Haha, :p aja, sen dro vi ut & mötte Joar. Hade Aaass trååååk! -.- Haha, sen drog jag Aida & Felix te Aida men jag & Aida drog på en gång. :) Vi drog hem te mig & dirr efter mötte vi upp Cassie. :) Vi drog hem te mig igen & jag skulle precis äta så jag åt medans dom kollade på film. :) När jag hade ätit klart så kollade vi på satc. :) Runt hm, vet faktist inte hur mkt kl var men iaf ngn gång på kvällen så drog Aida hem. jag & Cassie var ute & pratade en massa & catchade upp på det vi hade missat. :) Runt halv 10 drog vi hem te cassie & pratade massa mer & så. :) Men jag var tvungen att dra hem sen runt halv 11. & då hängde Cassie med mig ungefär te vivo. :) Sen var jag tvungen att förflytta mig typ runt halv 8 imorse från min säng te Irre & pappas säng. :) Men hey, det gör inte mig ngt. ;p Ääälskar deras säng. :D Haha, yes, sen runt 12 drog jag hem te mamma & gick ut m Bettis & åt frulle & kollade på mannen som pratar med hundar. ;) Sen drog jag te Cassie. :) Nu orkar jag inte skriva mer för er. :D ;) Kyssar :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0