Beccie: slutat skolan

2010-04-12
14:10:39
Hejsan! :) har precis kommit hem från skolan. :) Och det är ngn jävel som tutar som en jävla galning här utanför! -.- Man ba snorkel på höög nivå! Anyways, skolan var rätt chill. Som vanligt. Tråk lektioner. Menmen, bara att bita ihop. Slutade runt 1 elr ngt. :p haha, vet inte när jag slutar faktist. ;D Jaja, Idag blire hemma för mig & chilla. SKA gå & lägga mig tidigt idag så jag är mkt mkt piggare imorrn & orkar fixa mig mer. :) Men jag börjar tycka att alla frisyrer e så tråkiga just nu. "/ Asså, typ utsläppt har blivit så uttjatat & toffs har blivit så vanligt bulle. "/ Inte spec fixat dåra men. Jag vill göra ngt nytt! ;) Haha, kanske e för att jag har tröttnat på mitt hår. ;p haha, men aja utvecklingssamtal idag. "/ Hoppas det blir med Anna för jag gillar inte Anita. "/ Men mamma gillar ju henne så det blir säkert Anita iaf. :o "/ Jaja, ännu en sak man får bita ihop på. lalala hej då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0