C

2010-04-14
21:43:54

Tjaabah folket !
Kom ungefär precis hem från en rolig dag med boo & Flennie :D.
Jag och Beccie var ute med våra hunder men det gick ju sådär :/. FAAAAAAAAAAST ! det går juh frammåt ! yey.
Nu är det ungefär sju/åtta veckor kvar i 7A för sen bambambam ! är det 7C ♥.
Jag längtar jag vill börja redan imorgon :(. Fast när vi typ börjar där så är det sista gången vi går i samma klass som Pennie :( hon ska ju byta *snyft*. Nej men seriöst jag vill inte det men jag förstår henne.
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal :@, blää, yey !
Det kommer gå brah *hostattak*.
Måste sova snart måste vara i sängen senast ! tio.
Annars klarar jag inte att komma upp. Ska upp sex imorgon ska duscha.
Anyway, mina sötnosar jag måste dra nu.. Jag vet att det är sorligt och att vissa av er behöver mig :).
Fast kolla här synnnnd att jag är bäst :D.
I know u love moi C Y !.
Godnatt :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0