Cassie: Godmorgon !

2010-04-11
16:09:16

God morgon alla !.
Jag, Beccie & Jennie sitter & har det myys :D.
Vi ska snart dra ut ska bara fixa lite & sen. Nu äre Beccie som skriver här. ;) Cassie skulle platta Jennie´s hår så bad hon mig ta över. :) Haha, intresting! :D YEY, Iaf, gårdagen var ASchill! :D Vi gick te sköndal för att gå på donken & sen så när vi skulle hem därifrån var det knaas! ;D Haha, suuperkul iaf. xd Kissade på mig så jag fick duscha hos cassie. :S skäms. :o Haha, anyways, Vi gjorde en grej med lappar hela kvällen. :) Men vi hörs senare i belive. Elr belive? :o Vi hörs senare! ;D Haha, yeyie, då berättar jag mer om våran gårdag. Blir nog i ett videoinlägg. :D YEY ggr 1000! Ni får stå ut med mina videoinlägg för jag Ääälskar det! :D Just deal with it. Okey? ;) Ojojoj, nu plingar det i luren här! :o vem kan det vara? ;) Haha, populär! :D Haha, nej men nu ska jag kolla runt lite på datorn tills Cassie har plattat klart jennie's hår. :) Oj, nu är hon nog klar :O, haha puss! :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0