Cassie hissing and dissing :)

2010-04-09
00:56:13




* ärliga personer som står upp för vad dom gör. Människor som kan liksom erkänna.
Jag är så trött på allt ljugande & svek.
Det här är inte nämnat till någon så alla vet.
Jag vill bara att alla ska kunna lite på varandra, att om jag säger till någon något som jag inte vill att någon annan ska höra eller veta om så tror jag såklart eller vill tro det iallafall att det ska stanna mellan oss två, men det gör det inte..
Kanske mellan vissa, men det läcker nästan alltid ut :/.. Det bästa vore ju om man höll det för sig själv, men grejen är att man vill tala ut. Jag är iallafall en sån person som vill dela med andra vad jag tycker och tänker om olika saker..
Jag säger bara ni är få människor som kan.



* ingenting :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0