Cassie: ooh min gud :o !

2010-04-12
08:26:37

Haha, hejhej , alla söta ;) inklusive mig :D.
Fan va tiden går snabbt :o, är det redan skola :o ?, det kan man inte tro :D.
Anyway, jag gillar väll inte skolan så mycket men Beccie verkar verkligen må dåligt över skolan :o.
FAEN VILKET JÖÖVLA LIVVEE DET ÄER !
Haha, det borras, hamras & skit i min källare det byggs om det. Jag är lite nyfiken på hur det kommer att bli :).
Kommer säkert att bli fint :thumbup: :).
Haha, vill ni veta en sak ;) ? skitsamma om ni inte vill jag måste berätta att mitt golv vibrerar xD, haha.
När jag går till skolan tycker jag fan synd om Milton eller kanske inte han verkar ta det rätt chill :p.
Han ligger bredvid mig & sover, höhö. Vilken knasig hund.
Jag har iallafall gjort mig i ordning & duschat och så.
Jag lägger upp lite dresscode ;).


Kofta - ingen aning. Fick den i julklapp :P
Linne - Cubus
sportbh - mamma beställde hem den från någon stans :P
leggins - Gina
Strumperna som dock inte är med på bilden - h&m lr Gina :)

I ansiktet har jag bara mascara jag är så gott som neutral ;).


Ska dra ut med hunden nu han är pissnödig ses !.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0