Cassie skriver :P..

2010-04-10
00:30:21

Tjabaah !.
Sitter här och dricker läsk & äter chips.
Kom hem vid tio :).
Okej, ehm.. jag drog väll till beccie sex halv sju.
Sen satt vi och kollade på Bella&tyrashow.se. Ni vet säkert att Dessie var med :).
Åtta drog vi till Martin. Sen skulle vi ut och möta Rasmus. På vägen så vi massa rådjur.
Ett rådjur var innstängd så jag gick in i den här instängde fotbollsplanen. Jag vet inte vad jag tänkte på.
Jag närmade mig rådjuret. Den fick panik och började hoppa in i stängslet jag skrek neeej. Sen så gjorde den det en gång till och ramlade ner på sidan. Jag började skrika, jag fick panik och skrek nej och sprang ut. Sen smet den. Vi gick vidare och mötte Rasmus sen så var det en skylt där så han vred på den, men sen så ramlade skylten av :o, det var en P skylt :p. Den ramlade rätt ner på hans haka. Rasmus började blöda asmycket.
Sen mötte vi Robin och drog hem till Martin. Där kollade jag på slutet av talang sen kollade jag på solsidan ?.. kommer inte ihåg vad det hette. Efter det drog jag och Beccie hem jag skulle hem för att mamma ringde :).
Nu så är min kusin & Moster här. Dom har kommit från mormor & morfar. Dom ska åka imorgon :(.
Imorgon ska oxå Beccie & Jennie sova här :D !, ihihih, sen så ska vi vara med emma :D.
Ska chatta lite med mina sötnosar Beccie & Emma ses !.

hahah, ignorera mig!, det var Robin jag ville visa xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0