Freeedag !

2010-04-23
08:18:45

Heej bloggen !
idag börjar jag nio :).
I skolan idag ska vi ha läsgrej så vi ska läsa från nio te två.. yey.
Anyway, ikväll så sover jag kanske hos Pennini ;) mä Beccie och imorgon då ska
vi åka och se på hennes valp kanske :), men jag hoppas jag älskar chihuahua valpar :D.
Milton var helt wonderbar jag slänger upp en bild,hihi, bara för gamla minnens skull ;).
Yesyes, sen när mamma kommer hem så ska vi kanske åka till nacka eller länna.
Åker vi till Länna köper jag skorna jag har lagt upp tror jag :) och om vi åker till länna ska
jag nog köpa en skinjacka eller den är fejk så egentligen plastjacka (?) 500 kr kostar den men om
jag har tur så är den på rea för det är rea i den affären :), fast den kanske inte finns där eller finns kvar :/.
Ska börja göra mig i ordning pöss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0