GODNATT, nu ska jag sova. :)

2010-04-21
21:44:42

Sådärja! :) Nu är jag nyduschad & fräsch & luktar gott i håret. :D :thumbup: Aja, igår var jag & shoppade skor. :D Elr fick av mamma. :) & så var jag med Emma & Aida. :) Öhm, idag efter skolan drog jag med Jennie te farsta för att fixa lite grejjer & så shoppade jag troser, plånbok & leggins ( som jag ska byta för dom blev fel :s :o ) Anyways, så jag ska höra om ngn vill hänga med te farsta imorrn för att byta. :) Hum, justde köpte en remsa också men so what? ;) Haha, efter det var jag med Cassie & Jennie & när vi skulle hänga med Jennie te tuben så hittade jag en tjuga på marken. :D YEY! :) Haha, iaf, efter det så åt jag & Cassie bullar & drack thé te det. :) Runt 6 drog vi hem te mig & jag åt & sen så var vi hos mig resten av kvällen/dagen efter som det var BAJS Med ett stoooort B väder idag! =/ Aja, ska snart sova med min Bettis. :D Pusspuss

Skorna köpte jag igår. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0