Ingen rubrik

2010-04-18
20:58:05
Hejsan! :) Nu är jag ensam. :o haha, har inte varit dte på hela helgen, men det är ju ibland ganska trååk att vara ensam. Men ibland kan jag tycka att det är ganska skönt, men i helgen har det varit kul. (yy) :D Anyways, idag har jag varit med Cassie. :) Runt 5 kom Aida & Martin & plingade på. :p Haha, men jag skulle äta, så jag drog & åt. Sen när jag skulle dra hem så träffade jag Martin & Aida så jag gick med dom hem te mig. Vi hoppade lite men sen så mötte vi Cassie i backen. Vi drog ut te skolg & var där ett tag te vi drog hem te mig. Då duschade jag & sen så kom jag ut te dom andra & hoppade & då hade Martin dragit. Sen drog dom hem för ett tag sen & nu sitter jag vid datorn & kollar på parlamentet. ;p Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0