Mona & (lisa) lisabett :D, just me and beccie som förstår, moahaha! ^^

2010-04-08
22:51:51

Hejhej :).
Cassie här :).
Förlåt för att vi har varit dåliga och inte bloggat så mycket men aa.. asså man kan inte vara på topp hela toden ;).
Jag vet inte vad jag ska berätta för beccie sitter antagligen och gör ett video inlägg just nu, hehe.
Anyway, idag har varit en bra dag :D.
Haha, nu efter maten var jag iallafall med beccie & emma haha, sheat va knaas xD.
Emma har ju fått sin nya underbara mobil som jag absolut, verkligen inte, inte ens lite, inte ett ända dugg vill ha !.
Hihi, den är jätte fin och har JÄTTE bra ljud. Det är nog den bästa ljudmobilen jag har sett :p.
Vad ska en liten Cassie hitta på nu ?.. Beccie & emma har gått hem nu :O :'(..
Det tycker jag inte om mamma & Milton sover och min broder from a other moder sover borta. Hihi , så jag är lite social på msn (Y).
Jag ska väll skriva ett till inlägg typ Cassie hissar & Cassie dissa, jepp, japp , yes , aa, det ska jag göra :D !.
Skriver snart igen pöss på er mina bebisar :D.
:love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0