Morgon-inlägg

2010-04-29
07:16:55
Godmorgon! har fixat texten lite på Linas blogg nu på morgonen eftersom hon ville ha svart. Förövrigt har jag typ gjort ingenting. :p Haha, bara sminkat mig typ. Ofc, klätt på mig också! ;p Måste äta frulla men jag orkar inte + är inte sugen på det. :o Men jag måste eftersom det är fet med sen lunch idag. =/ & sen så kommer jag dö om jag inte äter. :o Haha, imorrn är det freedag hörni! + squaredance. :o Vi ska ha michael jackson-tema. -.- *SnnnnoooorkeeeL* Aja, det är bara till att acceptera. Så jag fårla fixa lite grejer dåra. Aja, vi hörs. Puss

Skrivet av: amanda e :)
2010-04-29
16:57:28

Lycka till! :D Jag hejjjjjjar på er, och emma (a) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0