Nej.. nej inte tillåtet , inte tillåtet ! xD.

2010-04-16
23:42:59

Heej bloggen !
Sitter hemma nu kom hem för ca en halvtimme sen :).
Jag sitter i vardagsrummet med min bror som kollar på tv & lilla jag som geekar och dricker läsk ;).
Imorgon jobbar mamma så jag måste upp tidigt & ut med milton *snorkel*.
Aja, så är det när man ska ha hund med det är så värt det ! :D
Synd för er som inte har hund (a), ni missar massa :D.
Jag glömde säga att min hund sjöng igår :o, det är knas !
Haha, vi har skaffat en ny hemtelefon så vi satt och lyssnade på ringsignaler.
Sen så satt jag på en låt som hette cutie xD och då började han och yla, hahahahahahah !
faaaaaaaaaaaan att jag inte filmade han gjorde det tre gånger sen morrade han bara lite sen nada :(.
Ska berätta lite om idag (Y).
Idag började jag åtta kom lite försent (a). Efter spanskan drog jag till Beccie.
Sen drog vi till skolan vid tio tiden ?, när vi var där visade det sig att vi inte hade någon matte så vi kunde stannat kvar hos Beccie -.-.
Anyway, så vi drog till mig åt lite kött bullar med smält ost på xD, haha, jag säger bara att det gick hem hos Beccie & Jennie.
Sen drog vi till svenskan kom försent där oxå xD.
Sen var det lunch. Vi drog ut med Milton sen till idrotten och sen gick jag & Beccie hem till mig medan Jennie hade enelska. Sen kom hon till mig då drog vi till Beccie och hoppade stuttsmatta. Det är våran nya hobby :D. Ingen har ju typ stuttsmatta framme här i närheten så vi hoppar "ensamma".
Jag vet inte vad jag ska skriva mer :/.
Haha, såg ni att det haglade idag :O ! buu !
Ska kolla på svtplay ses !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0