öjöjöjöj !

2010-04-13
07:42:52

Hejhej !.
Ska upd lite snabbt sådära måste gå ut med Milton & lägga gympakläder i fäskan -.- .
Sen så måste jag fixa mitt hår hahah, det vore ju inte så dumt :).
Vad händer idag jag vet inte :p.
Det ända jag nog "längtar" till idag är nog slöjden :p.
Yey..
Sorry att jag inte upd igår men jag mådde helt enkelt inte bra :P.
Jag hade ont i huvudet & var trött *snorkel*.
När mamma kom hem stängde jag av datan och la mig och kollade på tv.
Sen tog jag lite glass & läsk sen somnade jag.
Runt halv tio vaknade jag igen och började gör mig i ordning för säng runt tio.
Kom i säng tjugo över men somnade inte förens tolv -.-.
Vet ni i sommar ska vi göra om mitt rum:D. Efter vardagsrummet :P.
Jag ska få en ny säng & tapetserat :D. Längtar :).
Sen ska vi nog mublera om, yey mcbey !.
Nu ligger Milton & sover bredvid mig, öhm.. det var väll allt :P.
Ska lägga upp lite dresscode :).
Cassie don't like this väder !, faen !.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0