Packa din väska och dra för du är ingenting.

2010-04-12
18:16:08

Hej bloggen & alla läsarna.
Cassie är här.
Förlåt att jag inte har skrivit men jag har segat framför datan & chattat och så.
Ska nog skriva min saga som jag har lovat min svenska lärare den här veckan :/.
På torsdag är det min tur att ha utvecklingsamtal, yey -.- .
Det gick ganska bra för Beccie så jag hoppas samma för mig.
Fick tillbaka mitt engelskaprov idag det var väll sådär.
Det är olika delar men jag kan säga vad jag fick 19/24, 3/5, 10/10, 3/5 & 0/5.
Jaa.. ni ser ju själva.. asså jag säger bara skärpning CASSANDRA ! -.- .
Jag är sämst.
Jaja, ska gå nu jag har ont i huvudet upd senare hörs.

sheat va jag är ball !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0