Seecreet! ;))

2010-04-25
20:14:00
Hej! Nu är Beccie här igen :) Hihi, har setat & degat vid datorn dom senaste minuterna elr den senaste timmen. :p Cassie gick hem för typ 1-2 h sen. =/ Hade inte riktigt koll på när det var. :o  Haha, hade ASkul på studsmattan! :D Haha, gjorde en video på det så vi får se om den kanske kommer ut senare elr i framtiden. Öhm, nu ska jag ta på mig en ansiktsmask så får vi höras senare elr imorrn! Kom på nu vad jag vill ha, elr vad jag ska köpa :) ansiktsmask, mascara + ngt finfint. :D Sen ska jag & mamma också ta & åka te IKEA i helgen & köpa ben te mig. & nu ska jag ta & avsläja en liten secret som jag ska göra i Maj. :D Är superexcited. ;) Vad det är får ni veta efter. Det är seeecreet! Kika in ngn gång efter den 20onde Maj. Men ofc också innan det! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0