Telefonjack, NEJ TACK ! "hej, jag heter Cassandra och har telefonjack"

2010-04-16
07:14:18

Hello :D.
Såg precis att vi hade vunnit en länk på [HÄR], hihi.
Det var för att jag var snabb och svarade rätt på frågan :D.
Hurrey för mey !
Det skadar ju inte med lite mer läsare :D.
Iallafall, nu så lovar jag er att jag ska börja blogga och uppdatera mera.
Jag vet att typ alla skriver så i sina bloggar men jag ska hålla det :).
Jag ska skriva på morgonen när jag vaknar. Om jag inte har gjort det på den andra dagen asså på morgon,
då kan ni ta er i röven och kolla nästa dag för DÅ HAR JAG SKRIVIT PÅ MORGON xD.
Sen ska jag skriva efter skolan :), jag kan skriva upp mitt schema när jag slutar. Det kan jag göra i helg.
Sen ska jag berätta mer om min "feelings" såg på min förra blogg att det lockade till sig ett par stycken läsare.
Haha, men jag har lärt mig att man inte ska skriva för saftiga saker för då går det ut i skooolahn.
Igår gjorde jag klart min saga, äntligen -.-'. Så nu kan min svenska lärare ta och (nu ska vi vara snälla) vara lite tyst :).
Jag måste tyvär gå nu.
Min hund vill ut i bajsvädret och jag vill inte (a) *snorkel*.
Jag måste klä på mig och välja kläder xD.
Jag måste gör i ordning mit face och det tar en evighet xD.
Chao mcbao !

Hahah, jag säger bara biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiild briiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist ! haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0