till m&m

2010-04-09
12:02:58

Hejsan bloggen! :D Satt & gjorde en suuperbra header te min blogg igår men det blev.. Knaas! ;p Haha, iaf somnade runt kanske 4. :s Blev väckt idag av mamma. -.- annars skulle jag nog ha sovit mkt mkt längre! :o Aja, idag ska jag inte gå & lägga mig för sent. Måste ju lära mig lite tider te skolan. -.- Usch, är verkligen såååå j*vla trött på skolan just nu! Men, får väl ta & tänka på det Cassie sa. Att veckorna går ju ändå så snabbt. ;) & det jag hon ju iof helt rätt i så det är bara att tänka så, så kmr det gå så snabbt te jag slipper allt!, omg, haha lät som jag skulle ta självmord nu! :o haha, men lungna det ska jag verkligen inte, älskar mitt liv alldeless för mkt! :D Anyways, det är bara till att acceptera att skolan är ett måste. Nu ska vi iaf prata om glada glaada saker! ;) Haha, har inget så glatt att säga just nu. :p Men mamma väckte iaf mig för att vi ska te m&m & fira morfar. :p & jag måste med. Men efter det ska jag vara med Emma & Cassie. :D Yes, nu ska jag fixa mig lite så vi får höras senare helt enkelt. Puss lovers

tagen typ i mars, typ en dagens ouyfit bild var det. :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0