tyvärr ;)

2010-04-06
00:45:34

Hellou !.
Jag kan inte skriva idag men jag LOVAR att skriva imorgon.
Jag kan inte skriva idag för att mamma sover och ska jobba imorgon..
vill inte väcka henne hon ska upp tidigt till jobbet ;).

Jag måste bara nämna lite saker som man måste bara ta upp..
men jag diskuterar om det imorgon.

*jag såg två harar, ett rådjur och en räv döda längs vägen :(.
* i sommar ska jag kanske åka till gothland med Beccie för första gången :).
* Beccie & Jennie ska kanske sova hos mig nästa helg :).
* ska köpa present till milton :D.
* på miltons ettårsdag lärde han sig att hoppa upp på möbler :D.
* just nu snackar jag med Pennie & Beccie på msn.
Chao :love:

Saknar lite mitt långa hår.. *fäller en tår* :(.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0