förlåt mig.

2010-04-22
22:14:26

Hellou bloggen !
just nu sitter jag och tänker lite :/.
Har lite dåligtsamvete för idag..
Det är för att Jennie var så gullig på bilden fast jag var rasande på
henne för en sak som inte behöver nämnas i bloggen och hon var ganska arg på mig oxå :P.
Aja, sen så här på slutet så skulle hon tårka *stav* mitt bord och jag
drar bak mitt bord men hon fortsätter och jag tar bort hennes hand och ba men jag vill inte jag sa det ganska högt. Jennie bara gick därifrån stackaren :(. Förlåt mig darling :).
Fast vi har snackat och så, vi ska verkligen försöka lösa allt vi har bråkat så mycket på sistone
och så får det ju bara inte fortsätta :/.
Skriver snart igen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0