Rosa ödla :)

2010-04-26
08:09:28

Hallåååååååååååååååååååh Sverige !
Eran wonderbara Cassie is here just for you baby ;).
Sitter här med Milton i knät det är myys :), yesyes :).
Ska berätta lite om i lördags :D.
Vi vaknade vid elva konstigt nog sen när vi gick upp så började Beccie & Pennini göra pannkakor, njammy.
Hihi, vill ni veta va jag gjorde ;) ? Jag jagade hennes lilla råtta som var under soffan, thihi, busiga lilla jag råkade ta upp den otama råttan och den hoppade ner från mina händer , hihi busiga lilla jag och Pennini sa att jag inte fick ta den. Sen var råttan infångad då vi skulle äta:).
Jag åt mig aaaaaaaaaaaaaaaaasmätt.. stavas det mätt lr mett ? hm.. kommentera gärna om ni vet ;).
Efter att vi hade ätit gjorde vi rent hennes aquarium, haha, någon mer som vill ha sitt aquarim rent ? ;), vi fixar allas, köper gärna nya fiskar oxå :D.
Fast innan vi fixade fiskarnas aquarium fixade vi råtternas först.
Sen när vi var klara med fiskarnas så var jag & Beccie tvugna att åka :( vi åkte till farsta och stod typ på Åhlens jätte länge och luktade på parfymer, asså sheat jag hittade en jag äälskade :).
Sen rörde vi oss hemmåt :).
Vi gick hem till mig. Beccie åt hos mig :D. Det blev lasagne, yey for the winners !
Efter det så gick vi ut med hundarna skulle träna våra ouppfostrade hundar, för beccie gick det jätte bra men för mig asså ren besvikelse. Han var jätte jobbig och jag hade väldigt höga förväntningar :S, sen när jag blev arg på honom. Anyway nog snackat om det jag ger inte upp min hund ska bli uppfostrad och efter det kommer han att vara bäst ! Yey förfan !
Igår följde Beccie med till Nacka stackars mamma trodde inte att vi skulle shoppa lite och så så hon trodde vi skulle åka dit sen typ hem igen, haha, knaas jag hade råkat att glömma säga det till henne. Dom kom inte hem med något och jag kom hem med sommarskor och en sommmarjacka :D, jag/mamma hittade ett par jäätte snygga skor men som var för små *snyft* dom var svarta och lila :(, jaaaaaaaaaaag ville haaaaaaa doooooom !
Lägger upp bilderna :) nu.
Juste Beccie berättade ju om igår så jag har väll inget mer att tillägga :).


Dom är så jävla snygga ! Om jag ska ha dom på gothland i sommar, hoppas bara att dom är rena så :S.

Här var någon som ville vara med på bilden ;).
Lägger ut jackan ikväll. Om jag inte lägger ut så är det den jackan från cubus jag har lagt ut på lite tidigare inlägg :).
Skorna kostade 199:-
Jackan kostade 499:- fast det var extrapris ;) 25%
då tar ni typ bort 25 från varje hundralapp :).

Puss på skinkan ska göra mig i ordning nu och dra till skolan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0