Detta fält måste fyllas i

2010-04-06
11:23:19

Tjatja !
Sitter här och lyssnar på låter i mobilen :).
Jag ska lägga upp dom för att jag är så snäll :D.
Fast ni ska inte få veta vad den heter & så för att det finns folk som ska ha allt, lyssna på allt och gör allt som ngn annan *snorkel*.
Vet ni igår när jag var på väg hem från mormor & morfar så såg jag ett dött rådjur vid kungenskurva :o!, asså lixom det var lite sjukt, just där :S.
Anyway, min helg hos mormor & morfar har varit bra :D, har tjockat upp mig nu så nu är jag rund & go ;).
Jag gjorde inte så mycket där eller joo men det var typ samma sak varje dag.. haha äta :P.
Äter alltid mycket där xD, mormor ger mig mycket mat xD.
Jag fick massa godis & 200 :- jag ska köpa skor & en tröja från gina :D. Vet precis vilken :D!
Asså Robin min kusin blir bara sötare & sötare :o ! Han har fått fyra tänder och pratar , fast inte så att man förstår vad han säger :P.
Milton har ju fyllt ett nu som ni vet :P, vi ska köpa ett typ läder halsband med blingbling tror jag & en bricka där det är hans namn på och för dom som inte förstår så ska den brickan hänga på hans halsband :P.
Mamma & jag ska typ åka på fredag och kolla runt :).
För vi kan inte ha kvar det vi fick nu av Elins pappas kompis :), hon är jätte snäll :).
Vi fick två halsband av henne men det ena vet jag inte vart det är och det här är fan farligt :P.
För det har hänt vid tre tillfällen för mig och några för mamma att när man dragit lr ryckt till i kopplet har det bara åkt upp. Det är ju tur att min lilla vovve är uppfostrad och inte sticker (a). Men en dag kommer det hända att han sticker och jag vill vara på den säkra sidan :).
I sommar ska jag kanske åka till gothland med Beccie & hennes familj.
Men jag kommer nog inte kunna åka om jag inte får ta med Milton *snorkel* men mamma jobbar & så :/.
Bajs !
Jag håller iallafall tummarna. Dom ska ha med bettan :). Milton & Bettan går inte så bra ihop men jag tror att om Milton följer med kommer det nog att gå bra :D, för att det kommer ju vara varmt & jag tror inte att han orkar :P.
Nästa helg ska kanske Beccie & Jennie sova hos mig det ska bli kuligt ;).

Idag ska jag vara med Emma , Amanda & Beccie :D.
Vi ska ha det bäst ! va kul att få träffa Amanda igen fast längre den här gången ;D.
Men nu måste jag duscha se you !.


Här är en låt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0