11 augusti / I'm not afraid

2010-08-12
00:37:00
Ska berätta vad vi har gjort idag dåra! Mötte upp Elin. Vi drog te Ica för jag skulle handla mat & så. Sen gick vi te skolg för att hämta upp Cassie & sedan te vivo. Sen skulle jag dra hem & äta. Så jag åt.
Sen var jag tvungen att sitta & vänta på att Sanne skulle äta klart för hon ville inte äta själv utav ngn anledning? ;p
När jag var klar så mötte jag upp Elin & Cassie på skolg.
Vi gungade lite & sedan drog vi hem te Cassie för hon skulle äta. Då låg jag & Elin & läste en "artikel" på Aftonbladets hemsida så låg vi där & garva åt ingenting i fem minuter..? Höhöh.
Efter det drog vi te vivo & köpte glass & drog hem te Elin & åt den. Vi satte på en film & bara gjorde nada te kvart i tolv då jag & Cassie drog. & sen jag kom hem har jag gjort Nada! =)
Nu ska jag ta & städa & platta håret sedan gå & lägga mig. Imorrn blire Ung med Elin, Emma & Matilda. Najs. Höhö, jag vet inte. har aldrig varit där förut men aja. Vi får se. Tycker det verkar suupertrååkigt! :o Men jag måste iaf in te stan för jag ska lämna tebax en rosa tröja som jag har köpt & köpa en ögonbrynspenna. Det var allt!

Skrivet av: Aiiduu<3:D
2010-08-12
10:48:07

De skitkul där!!!skeetakul!!!!:D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0