13 augusti / ny dag

2010-08-13
01:09:14
Hej you guys! ;) har ju inte bloggat sen imorse så det är la dags nu! :) Mötte upp Elin runt 1 & så stog vi & väntade på Emma & Matilda i ca 20 min. Sen började vi rulla mot stan. Vi gick typ bara igenom allt & jag bestämde mig för att det var fett tråkigt där! :o Så vi drog vidare & då lämnade jag tebax min tröja bla & köpte hårfärg. Sen drog vi tebax & kollade på lite saker & stog i kö för en sl stämpel. :o Jag tog en ljusrosa på nyckelbenet! ;p Ville ha en regnbågsfärgad. men dom var slut! ;p Anyways, efter det så började vi röra oss mot tuben & åkte hem. Då gick jag & Elin hem te mig & färgade håret på både henne & mig! (: I lite it! har fortfarande utväxt men mkt ljusare. Iaf, efter det åt jag & sedan drog vi hem te Elin & så åt hon. När hon hade ätit så rullade vi te vivo & köpte godig & ÄÄääääcklig Energi dryck!! :o :O :O Köp inte full strike om den inte är vit! :o Då kan ni köpa den. D: Jaja, vi åt lite godis hos mig & sen drog vi ut & åt lite mer godis. (: Efter det fick vi för oss att dra ner te gubbängen & gissa vilka vi träffar på då ? ;) Jo, Matilda & Emma. haha, dom skrek som fan så vi trodde att ngn blev våldtagen! :o Men det var bara dom som satt på en stor jävla hörulle & skrek av ngn anledning! :o Hahhahaaahh! :D Vi stog & pratade en stund med dom & sen så gick vi vidare, Vi gick bara runt & pratade lite & så. När vi är påväg upp te hökis igen elr när vi var i hökis igen så träffade vi på dom igen! ;p höhö, men dom båda skulle hem så vi gick runt lite till te vi också skulle hem. När jag kom hem tvättade jag av mig sminket & började diska. Hade lovat pappa att göra det när jag kom hem. Det var allt! Tog aslång tid för mig att skriva dethära inlägget. Chattar med två muppar. -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0