14 augusti / Mihihi

2010-08-14
14:34:28
yes! äntligen kan jag stå på knä med mitt hörga knä. :) höhö. Som jag inte har berättat så har jag ramlat & fått en typ en halv-1 cm djupt sår mitt på knäet. Så jag har har lite ont ett tag. Men nu kan jag stå på det haha. Fyi lixom! ;)


Iaf, har precis ätit. Fick för mig att kl var 3 så jag tänkte att jag måste äta innan the voice. & sen när jag ska sätta mig & äta så säger mamma: - ska du inte äta mer? varför äter du nu? kl är ju bara 2. Great! :D Haha, aja det spelar ingen roll. Huvudsaken är att jag åt ngt. Snart ska jag ställa in disken i diskmaskinen. men innan det var jag ju såklart tvungen att blogga! :) haha. Shit. Hur ska vi klara av att stå där i denh'r värmen!? :s Hoppas att det blir kallare faktist. Första gången. men jag orkar verkligen inte stå där & svettas. & spec inte detvärsta! Stå & känna lukten utav alla som luktar svett! :s :o *spyr* Fast jag vet att det kommer en massa killar där göra så.. What to do you guys? höhö, vääldigt läsvärt inlägg tycker jag! :) Puss

haha, satte på mig en tröha som till&med min lillesyrra har växt ut. (: hon börjar i tvåan! ;p

& så dagens outfit! minus den vita tröjan + min korta gråa kofta. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0