17 augusti / sista dagen på sommarlovet ;(

2010-08-17
14:13:28
Tjena tjena! Kom hem från en en timmes lång promenad med Elin för typ en timme sen. :) Riktigt skönt & jobbigt var det! Hoppade in i en dusch så fort jag kom hem. Rakade benen, noppade ögonbrynen & sånt gjorde jag efter också. Så nu känner jag mig riktigt fräsch inför skolan imorrn. Hmm, vad ska jag göra med min sista dag på sommarlovet? Ska jag bara vara hemma eller ska jag träffa ngn? Vi får la se om jag orkar. Snart ska jag iaf diska. -.- Stog en lapp i köket att jag skulle diska & göra rent spisen. *snorkel torkel* & Om jag inte gör det innan Irre kommer hem sp blir hon bara sur på mig så jag måste la göra det dåra. Efter ska jag faktist kolla på samma film som Cassie. :) Laddade ner den för ngn dag sen typ. ;p Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0