18 augusti / första skoldagen för åttan! :0 Wooho!

2010-08-18
17:20:09
Hej bloggen! :) Hade ingen tid för bloggning imorse så det hände inte. Drog te skolan runt 9 mötte upp Elin & sen Cassie. Stog ett tag på skolg & träffade några. Sen var det dags att gå in. Då gick jag med min nya klass te klassrummet. Som ni vet så har jag & Cassie bytt te 8c. Trivs faktist mycket bättre i den klassen! Men såklart var dte inte pga dig Eli! :) Haha, hon kollar alltid surt på mig när jag säger det. :O Hö-hö. Jaja, efter skolan drog jag & Cassie te Elin & drack saft & grejer! :) Sen satt vi bara hos Elin & gjorde typ ingenting. Efter det knallade vi ut. Hämtade Wilkie hos Cassie & träffade på Emma & Matilda. (: Vi satt där & snackade med dom te Matilda skulle hem. Då rullade vi vidare te Cassie & lämnade Wilkie & så. Drog te vivo & sen drog jag hem för att få igång pappa att börja laga maten. Man är ju HungriG! :o Vi hörs efter maten. Ska dra ut med samma personer senare! (: Puss
har inte ens ett minna att den här bilden togs! ;p

Skrivet av: h a i d i s -
2010-08-18
18:49:39

Har du börjat skolan än? :)


Blogg-adress: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0