24 augusti / raining

2010-08-24
06:56:50
Godmorgon bloggen! Jag hade skitsvårt att ta mig upp ur sängen i morse. hade typ legat & pluggat franska te bara halv 11 & kanske somnat 11? :o Ändå var inte det så farligt. Men jag var iaf typ död när jag vaknade så jag bestämde mig för att snooza i typ en halvtimme men ist så vaknar jag 7 min efter jag egentligen skulle gått upp & är piggare? Aja, det var bättre iaf. :) Har klätt på mig & sitter just nu & äter frulle. Ni får nog dagens outfit sen. Regnar göre idag också. -.- Så bara lite vattenfast mascara har jag på mig idag + en bulle på huvudet. För vad är det för mening att ens platta håret när det är sånthära ljuvligt väder? Puss
don't we just love rain?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0