4 augusti / Idag åker pinglan! :'o

2010-08-04
00:41:37
To the cassie! :)
Då kommer du inte andas på en vecka nu! :o & sen ska du inte andas på en hel vecka till! :o
Hihi, ecoration: underline;">OM jag blev glad!? :D Du har förstått hur man gör det här nu! I've taught you well! :D
Anyways, kom hem för ett tag sen. Vi kan låtsas att Cassie berättade allt vi gjorde. :) Men vi kollade som sagt på den dära filmen. Men cassie skulle gå mitt i den & gissa vad jag sa till henne då!? :D Hmm, don't remember.. Jaja, nu ska jag kolla på satc & dricka lite läsk. & ska absolut INTE vara uppe till längre än 3 inatt! So, I'd better get started! ;) Pöss vi ses imorrn btw.
Haha, man ska njuta av stunderna jag & min lillasyrra faktist är sams. För kanske en minut elr 2 efter så började vi bråka. höhö..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0