5 augusti / Bad-dag

2010-08-05
21:10:57
Wiihoo!
Hej! Jag har inte bloggat idag för att jag har varit & badat på Ekerö med Elin & hennes familj. & efter det så käkade jag där & nu har jag bara varit hemma & tagit en låång & sköön dusch! So awesome! - Saknar Cassie där borta i Värmland! ;D - Brände mig idag också. =/ Så det svider i hela ansiktet! :o Blev inte ens såhär bränd på Gotland. Men då var jag ju iof van med sol. Eftersom vi har haft en "regnperiod" nu i ett par veckor elr ngt så var det ju på tiden att vi fick en finfin dag! :) Btw så har en blogg som jag läser länkat en ny skvallerblogg som är jättefunny! ^^ Så jag tänker också länka den. :) [HÄR] Nu ska jag lyssna på lite musik & läsa bloggar. Sedan klä på mig.
KYSSAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0