6 augusti / saknar Cassie

2010-08-06
12:38:42

Godmorgon! Vaknade 20 över 11 idag utav att mitt alarm ringde! Gick då upp & åt frukost & fixade mig & sånt. =) Nu är jag helt klar & hade inget att göra så jag satte mig vid datorn. Inte min dator dock så jag kan inte lägga upp några bilder just nu. Idag ska jag iaf vara med Emma & Elin. :) Ska bli kul! Har inte träffat Emma på jätte länge verkligen. & dessutom så åker även hon till Grekland. Fast hon åker dock imorrn. :o Så it's a farwell. På tal om hej då så kom jag ihåg när Jag, Cassie & Elin sa hej då till Emma när hon skulle åka te Spanien precis i början av sommaren. Vi satte oss på ett berg på Drevan & grillade! Myspys. ;D Hihi. Nu ska jag sysselsätta mig med ngt annat medans jag väntar på att klockan ska bli kvart i. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0