9 augusti / visste ni att..?

2010-08-09
23:56:25
hej bloggen! Listan kom upp liite senare än tänkt.. (a) Men jag hängde med Irre & pappa till stan & åkte runt där. Vi gick in på 7-eleven & handlade godis. =) Mums! Mihihi.
~ Min största rädsla är att bli levade begravd. & konstigt nog är det pappas också!? :o
~ Jag är as dålig på att städa mitt rum. Hatar det verkligen! :o Så det blir sällan gjort.
~ Jag Ska bli frisör när jag blir stor.
~ Min andra största rädsla är att vakna upp en dag & inte ha några kompisar.
~ Jag kan inte kolla på skräckfilm. Har suupersvårt att somna på en till flera veckor efter. Har fortfarande "bilder" i huvudet på människor från skräckfilmer.
~ På söndag ska jag till emmas land & ha skit kul hela dagen! :D
~ Jag saknar Cassie. :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0