*blink*

2010-08-15
23:31:20


Screw you ! This... This is my crew ! (a).

Hihih, har suttit i två dagar nu och ändrat trixat och så :o.
Som ni ser så suger jag på att göra händer men Elays ena hans är perfekt (a).
Jag gör huvuden som ett jävla ägg, but I like eggheads (a).

Idag har jag varit med Elay :). Vilken chilldag asså.
Vaknade vid två och satt i nattkläder till halv sex, haha.
Jag hade jätte kul och mysigt "tolka det som ni vill". vi satt vid datan och kollade runt och Elay
höll på hela tiden, man hade ju sån lust att bita henne någonstans.
Gick hem och åt vid sex sen dess har jag varit hemma och suttit vid datan. Jag har inte orkatt göra ngt :P.
Sitter och snackar lite på msn nu.

Imorgon kommer moster, hund, barn & kille hit :). Dom kommer att stanna i två dagar.
Juste imorgon så blir det oxå stan med Elay, Päämisch & Beccie Boo :D.
Ska shoppppppppppppppa (a).
Bye skriver kanske senare puss :*


Skrivet av: idacenterlid
2010-08-16
00:39:15

ja självklart :))


Blogg-adress: http://ttypida.blogg.se/
Skrivet av: Gabbie
2010-08-16
12:26:24

Hur haru gjort dom :O <3

Skrivet av: Jasse :D
2010-08-16
23:01:52

Hej Cassie :) Varför ser ni ut som kisse?? <3<3


Blogg-adress: http://jassses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0