Cassie here !

2010-08-11
14:54:38

Hejhej !
sitter nu och väntar på att Beccie ska ha duschat klart sen så drar vi ut.
Vet inte vad vi tre ska hitta på. Igår så sov jag och elin över hos Beccie det var mys.
Hade ganska ont i huvudet & mådde skit illa :o. Fast jag sa inget till Beccie & Elin (a).
Hade jag sagt det hade dom nog inte trott på mig så som jag höll på xD.
Don orkade inte med mig D:< *surgubbe*. Nej men dom var ¨så trötta :p.
Imorgon ska kanske mamma och jag dra ut till kungens kurva för att kolla på plattång te mig (a).
Behöver en ny -.- . På lördag så fyller jag år (a).. Ska vara med mina två favoriter :D.
Fast en av mina favoriter är just nu i Grekland *surgubbe på dig Emma*. I alla fall, vi ska äta, kolla på film och så :).
har ¨fått present av moster, morfar och mormor.
Fick 300 av moster och 1000 av mormor och morfar.
Fast jag handlade ju min adidaströja av mormors pengar (a).

Nu ska jag äta lite till.
Hörs senare puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0