Cassie isch been talking, yeah !

2010-08-03
23:54:15

Hejhej bloggen :D !
Kom hem från elin för ett tag sen.
Vi satt och kollade på en film som jag ska ladda ner snart :D.
Den hette typ another cinderella story (?) , jag tror att den hette så knaasigt asså xD.
Pratar med Elin liten lustig sak på msn :o, hon heter typ Sofia eller Sofie. Hon är lite små gullig så här :D.
Hon tycker jag är shysst (a), men ser ut som en orre på min msn bild :p. Kan tyvär inte hålla med då har jag ju vänner
som är dubbelt så mycket orre än vad jag "är".. Anyway, imorgon som sagt drar jag till mormor & morfar en vecka :).
När jag kommer hem så lär jag vara ett fetto -.-.. Jag går alltid upp massa där. Haha, jag skriver typ aaalltid det när jag ska dit xD. Så jag tror att ni har fattat nu x). När jag kommer hem så får jag mina presenter av Beccie & Elin och nej Beccie jag vet att du vill att jag ska säga det så jag säger det för din skull - "Jag kan aldrig gissa vad jag kommer att få i födelsedagspresent så jag antar att det inte är någon idé för mig att ens gissa, inte ens tänka tanken :o". Hoppas Beccie blir glad nu :p.
Kommer väll slänga in ett inlägg imorgon innan jag åker. Fast jag kommer ju att blogga på mobilen lite då och då när jag har tråkigt eller då jag inte äter xD.
Min moster , min kusin , mosters kille & mosters hund kommer att komma dit :D. Det var typ evigheter sen jag såg deras lilla söta vovve :o. Ska ta bilder på honom han är så underbar :o!

Ska ladda ner filmern nu och g33ka lite sims oxå :D.

JUSTE ! glömde berätta att jag träffade Elins UNDERBARA syster dotter OM JAG ÖNSKAR ATT HON VAR MIN *surgubbe som sneglar på Elin Nakenqvist (a)* I know you love me huny (L).

Bloggar senare, kyssar till er alla !


Jag älskar er för allt i världen. En dag utan er vid min sida, vore en dag utan luft.




Skrivet av: världens bästa elin
2010-08-04
00:06:54

hihi såklart jag älskar dig gmn :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0