Dagen :)

2010-08-14
02:55:23

Ska berätta lite om dagen och sen så sova !
Vaknade halv tio av att mamma står vid sängkanten och sjunger för mig.
Jag fick 500 av henne plus plattången igår. Sen gick jag upp städade. Fyra kom elin & Beccie.
Öppnade deras presenter på en gång :). Älskar allt. Fick läsk (för er som inte vet så är typ läsk min drog), parfym som jag var busig nog och köpte den dära hmparymen jag avgudar, sen en pumaparfym, bh, bikini skit söt :D, klubbor, hårspännen, örhängen, ballerina och ett kort dom hade gjort till mig :D. Tack för alla presenter ni är så söta, mina två älskade bästavänner :*. BECCIE DU HAR GLÖMT DINA ÖRHÄNGEN H'R SÅG JAG NU !
Sen så började vi att göra tacos :D, det var så gott ! sen gick vi ut med milton. När vi kom hem åt vi tårta och gick och kollade på en film som sög ! mamma & adde sa att den skulle vara bra men vi fattade inte skämten xD.
Efter filmen var slut pratade vi länge och sen drog ut. Kom hem vid tolv sen dess har jag bara suttit vid datan.
Imorgon kanske det blir bad med familjen :).
Godnatt !


Skrivet av: hanna
2010-08-14
22:50:48

Det hoppas jag med! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0