Hello there *blink*

2010-08-17
10:35:37

Hejhej !
Vad glad jag blir när ni kommenterar om mina bilder, hihi, it's make me really happy *blink*.
Så fortsätt med det om ni vill, mihih.
Ska göra en bild sen till.. vet inte på vad. Hur jag bränner ner skolan *blink*..

Igår var jag ute med Aida & Fatima. Jag blev myggbiten -.-'.
I alla fall, det var roligt. Dom var med några i början när jag kom *surgubbe*.
Sen så gick dom sen så pratade vi om deras kollo typ. Jag fick typ ryck hela tiden :o. Aida
tyckte jag var konstig det märktes, fast det gör hon alltid -.-, men ändå vill hon vara med mig, naaww *blink*.
Vi typ knallade runt lite och typ bara var konstiga. Sen vid tio eller elva, kommer inte ihåg så gick jag hem.

Idag ska jag typ bara vara hemma eller ngt. Jag är så trött. Vaknade vid sju av Milton & Robin.
Åtta/nio gick jag till vivo och handlade chips för 10 kroner:o & milk :).

Aja, ska vara inne på bdb lite nu :).
Gissa vad jag heter (a). Börjar på Love och slutar på Cassandra *blink*

skriver senare !

Men hjälp vad mitt bröst ser wierd ut där :o ! *asgarv*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0