Hemma

2010-08-29
01:23:50

Kom hem för en timme sen.
Det var sjuktkul på konseren!
Roligare än the voice (a). Det var lika länge men här fick man sitta.
Miihihih, Beccie kommer med bilder och videosar :).
Jag hittade en väska som jag vill ha -.-, hela tiden. Funderar på att köpa den.
Den kostar 130 :).
Jag köpte ett par mjukisbyxor från bikbok. Har kikat på dom ett lååångt tag nu, mihihi.
Nu kan Emma & jag var så läckra tsm xD.
Sitter här och käkar lite jordgubbar med mammsen.



Lånade bilden från Emma (a).

Vi såg Martin Stenmark och fyf*n vad han är snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg !

Dom här såg/träffade vi.

Mona Sahlin
Lena philipsson
Magnus Karlsson
Henrik Skyffert
Takida
Veronika Maggio ( som är gravid i nionde månaden :o)
Caroline af Uggla ( som jag tyckte sög, gör det fortfarande men hon var riktigt rolig. Hon ville lära oss att sjunga)
Timbaktu
Martin Stenmark
Louise hoffsten
Nour El-refai




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0