Jag älskar dig Amanda Eklund (a).

2010-08-12
17:40:16

Imorgon så fyller min älsklings syster år så den som inte säger grattis till min bebis mördar jag (a).
Älskar dig syster ! vi är dom balleste i stan :*. Saknar dig enormt gummsgumms!

Jag efterlyser den här lilla flickan så om någon ser henne imorgon så ska ni krama henne och säga grattis på 14 årsdagen.
Sen sätter ni henne på ett tåg hem till stockholm (a).

Ruh' <3 Nasse'
föralltid sötis.


Skrivet av: Nasse
2010-08-12
17:45:48

nawwwww :') jag blir tårögd :O

Jag saknar dig fett mkt!

Och om någon ser mig, GÖR DÅ SOM CASSIE SÄGER!!!

(a)

Älskar dig syster! (L)

Skrivet av: hannaaa
2010-08-12
22:56:56

hihi, amanda är söööööööt (a)

du med btw, hihih , om du inte fattar det så är jag hannaaa amandas kompis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0