Jag måste ha deg 8D<333

2010-08-09
11:02:43
Tjatja allas sweetisar! Ligger i sängen och försöker piggna till. Dom kom precis och väckte mig. Var på stan igår igen :d, hittade en adidaströja som jag vill ha :-o. Ska säga till mamma att jag önskar mig den, haha. Fast jag vill verkligen ha den. I falled in love (a). Ni vet att om man blir kär så kan man inte leva utan den :d så är det i mitt fall nu. Jag vet att det är lite efter att köpa sånt nu men jag tröttnar inte på så fina saker (a). JAG MÅSTE HA DEN. Den är på rea här borta. Vanligtvis så kostar den 700 men nu kostar den 400 vilket kap liksom. Jag blir galen :-O:-O:-O:-O:-O:-o! Så nu återvänder vi till dom mer viktigare sakerna i mitt liv. Idag kommer moster,kusin,mosters kille och hund :d! Btw så åker vi imorgon så jag kommer väll att vara hemma vid ca sex/sju :). Det var allt för nu. Bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0