Me <3 parfymer.

2010-08-06
18:02:04
Hejhej. Sitter i bilen själv i baksätet. Mormor och mamma är inne på kronhallen. Har varit på stan innan köpte ros-parfymen på hm. Jag blev helt kär i ett nagelack på kicks ska köpa det när jag kommer hem det är fett broolt ! Förklarar hur det fungerar när jag har köpt det :d. SÅ ALLA VET SÅ HAR JAG KOMMIT IN I 7c NU. Det är 100 procent nu. En tjej från skolan ringde och ställde lite fråger och så. Lite nervös för det här med idrotten jag suger liksom på det. Det kommer ni att märka ganska fort :p. Det fanns en annan parfym där på hm som inte vi har i farsta. Fast den luktade tvål så den är inget jag rekommenderar om ni råkar på den någon gång xD. Shit har jag redan varit här i två dagar. Tiden går så fort. Sen så på lindex fanns det massa billiga bh:ar :-o isch been crazy. Aja, nu kommer dom. Saknar er där hemma puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0