Shweet-talk

2010-08-04
02:04:48

Hejsan !
Sitter och snackar shweet-talk med Beccie på msn :).
Hon kan göra mig så glad, hihi :D.

Mamma sa åt mig att packa nu men nevöööör (a). Hihi, jag tänker göra det imorgon.
Tänker fan inte ställa mig nu och packa. Fast hon sa åt mig vid elva (a).
Skulle jag börja packa nu så skulle jag glömma hälften av vad jag skulle ha med mig xD.
Det ända jag skulle ha med mig som jag är säker på e datan. Haha, det skulle ju vara lite ruligt sådär om jag bara kom till mormor&morfar med bara data :p. Undrar vad dom hade sagt då :P.

Ska sätta alarm på tio imorgon så att jag börjar packa redan då :).
Jag måste gå ner till vivo och köpa lite snacks jag kan ha i bilen att mömmsa på i tre låånga timmar :).
Ska ha datan där bak men den kommer nog bara att hålla i en haltimme -.-..
När jag fick den så använda jag batteriet och laddat den hela tiden och det förstör ju batteriet good Cassie -.-.
Jag ska köpa ett nytt ngn dag :P.

Euw, jag knäckte min nacke nyss ! skarr asså :o.
Har inget mer att säga just nu :p.
Ska kolla på “Another cinderella story” nu och chatta med Beccie
Hörs senare eller imorgon! bye :).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0