1 augusti / Dom första bilderna från Gotland. :)

2010-08-01
16:34:07
Så, jag lägger in bilderna lite i omgångar för jag är för laat för att lägga in alla på samma gång. =) Iaf here we go!
Cassie koncentrerade sig på sin mobil & jag ba men leerå! & då fick jag denhär schmäxiga bilden! (:
Fyi Cassie! I think it's really cute! :D
Bara för att Cassie sa att jag skulle lägga upp Alla bilder. & för att jag vet att hon inte gillar bilderna längre upp.
Haha, sådäär glada var vi över att vara påväg till gotland kl 6 på morgonen elr ngt! =)
Lite bilder från båten. :)
Dom 2 första bilderna på gotland. :) Trorja!
Såhär mys var det i vårat rum! Vi hade rummet till vänster. :)
Första kvällen!
På toan, elr nej, där man typ borstar tänderna, som vi gjorde. :)
Haha, Julia trodde inte hon skulle vara med på bild så hon trycker in sig i sätet! ;p
Julia köpte nåra jefla prickar som hon skulle ha på sig.. ;)
Så! Mer bilder kommer i nästa veva! Om några timmer elr så. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0