01 december - Du ska veta att jag saknar dig

2010-12-01
16:48:47



Mums på mig!

hej alla sötnosar! Shit va längesen det var vi sågs! :o Nej men det var ju bara förrigår. Sitter här & knaprar på pepparkakor. Älskar fan det! Såå gott. Igår tog jag med mig en massa pepparkakor ner på mitt rum & såklart chai thé också såå gott. Medans jag kollade på the secret life of the american teenagers. Så nu är jag klar med säsong 3. Eller jag tror att det finns mer avsnitt så jag sa se om det går att ladda ner fler.

Vad gjorde jag igår då? När jag kom hem så gjorde jag chai thé & tog pepparkakor & kollade på serien som jag sa. Duschade också & färgade ögonbrynen. fast tog ut färgen ganska snabbt för att det är mammas färg & hon har svart färg. Men lite färg fick dom iaf!

Vad har jag gjort idag då? Jag hämtade Julia från skolan, kom hem åt en risifrutti. Glodde på tv, gick ut med Julia på baksidan, gick ut med hundarna en & en eftersom jag hatar att gå ut med båda 2 samtidigt. Kom hem & började blogga! Så har mina 2 dagar sett ut. Inte så händelserika men det blir lätt så på skoldagar. Men imorrn är det torsdag vilket betyder morris! Vill att vi ska börja dansa där varje torsdag också. Var skit kul tyckte jag.

Gosh! Det är så jävla halt ute nu. Simon sa att han hade halkat idag & Julia kom precie in & grät som as mycket för att hon hade ramlat i trappan & slått i huvudet. So be careful fokes! Nästa gång kanske det är du? Vi ses när vi ses. Xoxo Becciegirl



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0