13 december - unless you're in a good fight

2010-12-13
15:11:04
.
Hej! rullade precis in genom dörren. Haha, nej men kom iaf precis hem. Sitter & dunkar "if I can't" I mina hörlurar till mp3'n på högsta volym. Najjs! Skolan idag var lugn. Riktigt skönt att bara kolla luciatåg, ha pyssel, snacka skit med alla små sötnosar umgås. lalalalalall..... YEAH! Riktigt bra humör har jag varit på hela dagen. Gick iaf hem med Aida, Emma & Rasmus. Stannade kvar & snackade ett tag också. När jag kom hem bytte jag direkt om till mjukisar & satte upp håret i en toffs. Som jag har gjort varje dag den senaste tiden. Orkar inte ha på mig jeans hemma när jag ligger i sängen & så. Dessutom har jag inga leggins kvar längre pga att jag sliter sönder alla jag har haft i mina 14 år. Har bara nylonleggins ni vet..? Men då behöver man ju gå & oroa sig för att visa rööööven hela dagen. :) Xoxo becciegirl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0